Az IKEA nem mindennapi módon hívja fel magára a figyelmet: a Louvre híres műkincseinek kirablásával reklámozza legújabb termékét. Az akció során a design és a művészet találkozásával próbálják megmutatni, hogy a skandináv bútorok nemcsak praktikusak, hane


Az IKEA új és figyelemfelkeltő reklámstratégiát választott: a Louvre múzeum „megkárosításával” hirdetik az egyik boltjukban kapható üvegbúrát. Október 22-én debütált egy poszt a bútoráruház hivatalos Facebook-oldalán, amelyen a termék mellett a következő szöveg olvasható:

Bár ez nem nyújt védelmet a koronázási ékszereid számára, mégis remekül fognak mutatni benne.

A bejegyzés alatt megjelenő kommentek alapján úgy tűnik, hogy a poén igazán betalált, hiszen a legtöbb hozzászóló meglepően laza és humoros módon reagált a különös hirdetésre.

A párizsi Louvre múzeumból október 19-én egy jól szervezett rablócsapat hajtott végre merész akciót, mely során felbecsülhetetlen értékű műkincseket tulajdonítottak el, összesen körülbelül 35 milliárd forint értékben. Bár az elkövetők személyazonosságát eddig még nem sikerült kideríteni, a közelmúltban nyilvánosságra került egy telefonos felvétel, amelyen látható, ahogyan a filmszerű rablás után menekülnek a helyszínről.

Related posts