A híres luxusautógyártó, a Bentley, frissítette emblémáját, hogy még inkább tükrözze a márka eleganciáját és innovációját.


A Bentley felfedte legújabb logóját, amely az ikonikus szárnyas "B" modern és letisztult interpretációja. Ez az új embléma a márka friss formanyelvének első lépése, amelyet először július 8-án egy prototípusként mutatnak be.

Az új arculat Young Nam, a Bentley egyik vezető formatervezőjének kreatív munkáját dicséri, aki egy letisztultabb és élesebb vizuális stílust kölcsönzött a több mint egy évszázados logónak. A márka emblémájának története egészen 1919-ig nyúlik vissza, azóta pedig mindössze négy alkalommal frissítették.

Az angol luxusautó-gyártó a jövőben sem zárkózik el a szokatlan ötletektől. Christophe Georges, a Bentley igazgatótanácsának tagja egy friss interjúban elmondta: ha a vásárlóik pickupot szeretnének tőlük, és ez üzletileg is életképes lenne, a Bentley akár erre is hajlandó lenne.

Related posts