A Temu folyamatosan fejleszti saját ellátási láncát, ami kedvezőtlenül érinti a hazai vállalkozásokat.

"Miért tart ennyire sokáig egy csomag, hogy eljusson a depóból a címzetthez? Öt napig várakozik a levámolt csomag, miközben Ferihegyről sétálva már rég megérkezhetett volna a XVI. kerületbe - három nappal ezelőtt!" – fakadt ki az iMile Hungary közösségi oldalán egy csalódott vásárló, aki a Temu csomagjára várt. Az iMile-t nehéz amatőrnek nevezni, hiszen 2017 óta működik, Dubajból indult, és mára 20 országban 20 ezer embert foglalkoztat. Magyarországon is őt választotta a Temu az ázsiai termékek házhoz szállítására, tehát a háttérben komoly tapasztalat áll. Talán csak egy kis szerencsére lenne szükség, hogy a csomagok időben megérkezzenek!
A néhány hónapja megjelent vállalat olyan súlyos problémákkal küzd, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság már kénytelen volt lépéseket tenni. Az iMile-t figyelmeztették, hogy ha nem biztosítják az ügyfélszolgálatuk elérhetőségét a vásárlók számára, szigorú büntetésekre számíthatnak. A panaszok áradatának középpontjában az áll, hogy sokan tapasztalták, miszerint a csomagjaik nem érkeznek meg, a futárok teljesen elérhetetlenné váltak, és a megrendelők szinte nyomozni kényszerülnek a pénzük után.
Ismételten radikálisan átalakította a kínai vállalat a logisztikai iparág működését.
Az e-kereskedelem forgalma a régióban és Magyarországon egyértelmű stagnálás jeleit mutatja. Bár a növekedés továbbra is tapasztalható, már nem a korábban megszokott, robusztus két számjegyű ütemben, és a bővülés motorja egyértelműen a kínai termékek áramlása. Az ázsiai áruk beözönlése kezdetben kedvező helyzetet teremtett a magyar logisztikai szolgáltatók számára. A regionálisan terjeszkedő magyar, cseh és osztrák futárcégek jelentős lépéseket tehettek a hálózatuk fejlesztése érdekében, lehetőségeik bővítése révén.