Meghan Markle legújabb webshopjában mindössze egy óra leforgása alatt minden terméket elkapkodtak.

Végre egy üzleti vállalkozás, amivel a hercegné sikert arat.
Hosszú várakozást követően kedden végre megnyitotta kapuit Meghan Markle életmódmárkája, az As Ever webshopja. Az első kollekció helyi idő szerint reggel 9 órától vált elérhetővé, de a népszerűségét látva nem tartott sokáig:
Kevesebb mint egy óra leforgása alatt az összes termék gazdára talált.
A People úgy tudja, a 28 dollárba, átszámítva kb. 10 ezer forintba kerülő, limitált kiadású vadvirágméz kevesebb mint öt perc alatt elkelt.
A hercegné előre figyelmeztette a rajongóit, hogy a szezonális kollekció termékei csak véges számban állnak rendelkezésre. Nem sokkal később, csupán egy óra elteltével már arról számolt be, hogy az online bolt kínálata teljesen kifogyott.
Bár a polcaink üresek, a szívem mégis tele van boldogsággal! Kevesebb mint egy óra alatt minden elkapkodtátok, és ezért szavakkal nehezen kifejezhető hálával tartozom nektek… az ünneplésért, a vásárlásért, a megosztásokért és a belénk vetett bizalmatokért. Ez csupán a kezdet! Tartsatok velünk, és folytassuk együtt az utat! Hajrá!
- írta bejegyzésében Meghan Markle.