Egy magyar Lidl pénztáros figyelemreméltó dolgot tett, ami azonnal felkeltette az internet közönségének érdeklődését, és a története gyorsan elterjedt a közösségi médiában.
A vásárlók általában tudják nagyon jól, hogy mit várnak el egy pénztárostól. Most ezt tapasztalták a Lidl egyik kasszásánál.
Magyarországon 2004. novemberében nyitották meg az első Lidl üzleteket, és hihetetlen, de már két évtizede részese a mindennapjainknak ez az áruházlánc.
A jubileumi szülinap miatt bejelentették a terjeszkedést, így a Lidl 20 százalékkal, 210 boltról, 250 boltra növeli a hálózatát a jövőben, és emellett 4-ről, 5-re nő a logisztikai központok száma.
Az elmúlt két évtized során rengeteg változás történt, hiszen a kasszáknál megjelentek az önkiszolgáló terminálok is. Ennek ellenére sokan még mindig előnyben részesítik azokat a sorokat, ahol valódi pénztárosok segítik őket. Galériánkban pedig egy különleges betekintést nyújtunk, ahol egy csoport tapasztalatait osztják meg velünk.