Harmadik alkalommal is a TheVR áll a Forbes magyar influenszer rangsorának élén!


Dancsó Péter a tavalyi lemaradása után újra visszakerült a gyűjtésbe.

Ez már a harmadik alkalom, hogy a Forbes elkészítette a legértékesebb magyar influenszereket rangsoroló listáját. A lap információi szerint a dinamikusan fejlődő piacon tavaly a márkák több mint 8 milliárd forintot fektettek be az influenszerekbe különféle együttműködések és promóciós kampányok keretében. Érdekes, hogy ez a szám 31 százalékkal haladja meg az előző évi értékeket - állítja az IAB Hungary becslése.

A lista éllovasa ezúttal sem okozott csalódást, hiszen a TheVR ismét a csúcsra jutott. A debreceni csapat két éve ünnepelte tizedik születésnapját, és a közönség, valamint a szakma egyöntetűen őket tartja a legjelentősebb influenszereknek. Tevékenységüket végtelen videójátékozással indították, ma viszont már egy rendkívül népszerű reggeli műsort vezetnek a Twitchen, sőt, a McDonald's is együttműködött velük. Tavalyi jubileumi filmjük pedig már közel kétmillió megtekintést számlál a YouTube-on.

A magyar Tiktok sztárja, Whisper Ton, azaz Strenner Antal is megtartotta előkelő pozícióját, ismét második lett. A lista egyik legmegosztóbb szereplője, de továbbra is a platform megkerülhetetlen arca, mondhatni iskolát teremtett a gyorsan hadarós, hisztérikus tempóra vágott videókból. A magyar piacon ugyanúgy értéket lát csatornájában a Rimmel London, mint ahogy a Burger King. Tavaly ő nyerte meg a TV2-n futó Dancing with the Stars című műsort táncpartnerével, Tóth Katicával.

A dobogó harmadik fokán JustVidman áll, aki ezzel a Forbes listáján elért eddigi legkiemelkedőbb teljesítményét nyújtotta. A rangsor szerint idén számos TikTok-sztár került a figyelem középpontjába: Radics Zsombor a nyolcadik, míg Stumpf Patrik a tizedik helyet foglalja el. A top 20-as listán feltűnik Nessaj, Pamkutya, a Jólvanezígy, Abosi Barna és Körcsönyei Polla is. Érdekesség, hogy Dancsó Péter, aki egy év kihagyás után tért vissza, a 17. helyen szerepel.

Related posts