Több millió forint gyűlt össze magyar magánszemélyek által, hogy támogassák kedvenc sportegyesületüket.


A Mindennapok Bajnokai adománygyűjtő kampány célja, hogy támogassa a magyar paralimpiai csapat tagjainak fizioterápiás kezelését, ezzel elősegítve felkészülésüket és teljesítményüket.

A Procter & Gamble (P&G) júliustól szeptemberig tartó kampánya, amely a "Mindennapok Bajnokai" nevet viselte, különleges kezdeményezés volt. A célja az volt, hogy támogassa paralimpikonjaink fizioterápiás kezeléseit a Magyar Paralimpiai Bizottságon keresztül. Emellett a kampány lehetőséget teremtett arra is, hogy a nagyközönség figyelmét felhívja paralimpiai sportolóink kiemelkedő teljesítményeire és az idei paralimpiai játékokon elért szép eredményekre. A program nem csupán a sportolók támogatásáról szólt, hanem a sportág iránti elköteleződés és elismerés hangsúlyozásáról is.

A Mindennapok Bajnokai nagykövete Hajmási Éva,

Hajmási, paralimpiai ezüst- és bronzérmes, valamint világbajnok és hatszoros Európa-bajnok tőr- és kardvívónk, lenyűgöző utat járt be a sportágában. A legújabb kampány eredményei felülmúlták a várakozásokat, hiszen a P&G összesen 20 796 420 forintnyi adományt gyűjtött össze a részt vevő termékek eladásából. Ezt a nagyszabású összeget egy szűk körű esemény keretein belül adták át a Magyar Paralimpiai Bizottság képviselőinek a vállalat budapesti központjában. Az adományt a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseire fordítják, ami különösen fontos az ő felkészülésük és egészségük szempontjából. Hajmási számára nem csupán megtiszteltetés, hanem egy igazán különleges élmény volt, hogy a kampány arca lehetett, hozzájárulva ezzel a paralimpiai sportolók támogatásához.

országszerte az őt ábrázoló reklámokkal találkozott,

Ismerősei ugyanezt megerősítették neki. "Óriási megtiszteltetés számomra, hogy a magyar paralimpikonokat képviselhettem ebben a csodálatos kezdeményezésben. Még soha nem éltem át ilyen mértékű figyelmet, és szinte hihetetlen, hogy ekkora összegű adományt tudtunk összegyűjteni." - nyilatkozta lelkesen.

"Örömünkre szolgál és büszkeséggel tölti el szívünket, hogy egy kiemelkedő cég, mint a Procter & Gamble Magyarország, felismerte a parasportban rejlő értékeket, és támogatását a párizsi paralimpia előtt a mi oldalunkra helyezte - mondta Szabó László, a Magyar Paralimpiai Bizottság elnöke."

"Nagy örömmel nyújtottuk át ezt az összeget a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, és büszkén állíthatom, hogy az idei év volt a legsikeresebb jótékonysági programunk" - osztotta meg Montague-Katus Adrienn, a cég közép-európai kereskedelmi marketing igazgatója. A világcég 2012 óta elkötelezett támogatója az olimpiai és paralimpiai játékoknak, és itthon is számos alkalommal valósítottak meg hasonló kampányokat.

Kétszeresen is támogattuk a kampány időszakát,

"Montague-Katus kiemelte, hogy a paralimpiai játékokon a sportolók kiemelkedő teljesítménye és a lehető legnagyobb adományösszeg összegyűjtésének érdekében végzett közös erőfeszítések együttesen egy valódi közösségi sikert eredményeztek. Mindannyian büszkék lehetünk erre az összefogásra."

Related posts