Taktikai csatározások közepette Norris elérte, hogy a McLaren megünnepelje a 200. futamgyőzelmét.

A 2025-ös Magyar Nagydíjon, a Hungaroringen Lando Norris figyelmét egy váratlan leintés zavarja meg. A pillanatot Jakub Porzycki örökítette meg, mivel a verseny eseményei izgalmas fordulatot vettek.
A megszokott hőmérséklethez képest jóval hűvösebb, mindössze 22 fokos időjárás fogadta a 2025-ös Magyar Nagydíj résztvevőit a Hungaroringen, ahol a forró, 31 fokos aszfalt már a rajt előtt arra utalt, hogy a csapatok akár egy kiállásos stratégiát is választanak. Voltak, akik mertek kockáztatni, és ez a bátor döntés végül izgalmas pillanatokat hozott vasárnap délutánra a Hungaroringen.
A szombati időmérőt váratlanul megnyerő Charles Leclerc remekül indította a versenyt, míg Lando Norris az első körben két pozíciót is elvesztett. A brit pilóta megpróbált előzni Oscar Piastri mellett, de ezzel helyet biztosított George Russell és Fernando Alonso számára, akik ügyesen kihasználták a szélárnyékot, és megelőzték őt.
A 8. helyről induló Verstappen a verseny első szakaszában egy pozíciót sikerült javítania, de onnantól kezdve nem tudott előrébb lépni. Hiába volt folyamatosan másodpercen belül, a Red Bull versenyzőjének nem sikerült megelőznie Bortoletot. Hasonló problémával küzdött Norris is, aki folyamatosan gyorsabb tempót diktált az előtte haladó Russellhez képest, mégis az egyenesekben nem tudta elég közel kerülni a Mercedeshez ahhoz, hogy sikeresen megelőzze.
A McLaren korai kerékcsere mellett döntött Piastrival, a 19. körben kihozták a boxba. Az élbolyból őt követte egy körrel később Leclerc és Russell is, ezzel biztossá vált, hogy ők két kiállásos stratégiával csinálják majd végig a versenyt. Norrist nem hozta ki a McLaren, így egyetlen esélye maradt a britnek a győzelemre: ha egy kiállással oldja meg a futamot. A 32. körben kapott kemény keverékű gumikat, így a kérdés az maradt, kibírják-e ezek a hátralévő 38 kört.
Miután már szinte teljesen nyilvánvaló, hogy a két McLaren pilóta között dől el a világbajnoki cím sorsa, nem meglepő, hogy a második helyen autózó Piastri iránt érdeklődött a csapat, hogy Leclerc-kel vagy Piastrival szeretne-e előrébb lépni a következő kerékcserével. Az ausztrál pilóta jelenleg vezeti a világbajnoki tabellát, így nem meglepő, hogy az utóbbit választotta. Bár nem az élen, de mindenképpen Norris előtt akart végezni.
A Ferrari a 40. körben hajtotta végre Leclerc második kerékcseréjét, így a verseny élmezőnyében Piastri, Norris és Leclerc állt fel a dobogó három legjobb helyére. A McLaren a 46. körben hívta pitbe Piastrit, ami nem csupán a verseny folytatásának kulcsfontosságú lépése volt, hanem a szezon leggyorsabb kerékcseréjét is magában foglalta. Az ausztrál versenyző ennek köszönhetően a 3. helyen tért vissza a pályára.
Leclerc a verseny utolsó 20 köre előtt egyértelműen elveszítette korábbi tempóját, és az autó tapadása is jelentősen csökkent. Rádióüzenetében nyíltan kifejezte elégedetlenségét, jelezve csapatának, hogy a döntéseik nem voltak a legjobbak, és szerinte egészen más módon kellett volna megközelíteni a versenyt. "Az autó vezethetetlenné vált, és csodának számít, ha a dobogón végzünk" - fogalmazott a Ferrari versenyzője. Tempóvesztését kihasználva Piastri megelőzte Leclerc-t, és a győzelemért a csapattársát kezdte üldözni. Eközben Russell is egyre közelebb került a Ferrarihoz, de az előzése nem ment zökkenőmentesen; Leclerc hirtelen manővere miatt a két autó majdnem összeütközött. Szerencsére elkerülték a balesetet, és Russell végül átvette a dobogós 3. helyet.
Az utolsó körökre se maradtunk izgalmak nélkül. A frissebb gumikon versenyző Piastri megérkezett Norris mögé, másodpercen belülre került. Az ausztrál többször is próbálkozott előzéssel. Az egyik manővere kifejezetten veszélyesre sikeredett, amivel majdnem a csapattársát is kiszedte. A csapat figyelmeztette is, hogy versenyezhetnek, de ilyen manővereket ne csináljon.
A hátralevő 1,5 kör során Piastri már nem tudott előrelépni, így Norris volt az, akit először intettek le a kockás zászlóval a Magyar Nagydíj végén.